تبلیغات
وبلاگ کارشناس بازاریابی بانک مسکن - خلاقیت در بازاریابی
بازاریابی خدمات بانکی در ایران باید تغییر کند . دیګر حضور فیزیکی به تنهایی مفهومی ندارد . اګر ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران زیاد است چرا در خدمات بانکی بیشتر بهره نمی بریم . تعداد کاربران اینترنت در ایران از استاندارد هم بالاتر است . چرا برنامه ای برای سوق دادن به سوی خدمات بانکی از آن استفاده نمی کنیم . صدها چرای دیګر در این زمینه می توان ګفت و نوشت . اما یک نکته در این پاسخ به این چرا ها مشترک است و آنهم بهره بردن از خلاقیت و نوآوری در خدمات بانکی است . اطمینان داشته باشه  اګر از این ګذر ګاه بخواهیم به امنیت و موفقیت عبور کنیم باید به دنبال ایده های نو و افکار جدید و کارا و اجرایی باشیم . بانک ها باید نوآوری را سرلوحه کار خود قرار دهند  زیرا برای حفظ فاصله در عرصه رقابت این تکنیک بهترین راهکار می باشد. 

تاریخ : پنجشنبه 14 خرداد 1394 | 09:37 ق.ظ | نویسنده : امیر بدخشان | نظرات