تبلیغات
وبلاگ کارشناس بازاریابی بانک مسکن - بازاریابی خدمات بانکی(5)
پنجمین عامل موفقیت در یک مذاکره این است که پرسش ګر خوبی  باشید . به این مفهوم که با توجه به اطلاعاتی که از قبل از طرف مذاکره خوددارید ،برسش های مناسب ،به موقع و هدف دار را ارایه نمایید . هیچ وقت سعی نکنید وارد مسایل شخصی وحریم خصوصی افراد شوید. همیشه تلاش نمایید از قبل پرسش هایی را برای خود یادداشت داشته باشید  . پرسش های هدف دار وبا برنامه می تواند در به نتیجه رسیدن مذاکره شما موثر باشد . پرسشی مؤثر است که به اهداف شما نزدیک تر  باشد. اګر پرسشی داشتید که جواب مورد انتظار شما ارایه نشد ‍هرګز با پرسش های بی هدف طرف خودرا سؤال پیچ نکنید . همیشه با سؤالهای باز با طرف مقابل مذاکره نمایید.                                        


تاریخ : یکشنبه 24 دی 1391 | 11:26 ب.ظ | نویسنده : امیر بدخشان | نظرات