تبلیغات
وبلاگ کارشناس بازاریابی بانک مسکن - بازاریابی خدمات بانکی(1)
میهمانان عزیز سلام
این روزها با رقابت فشرده بین موسسات مالی واعتباری تنها عامل جذب عالمانه مشتری فقط صداقت ودرستی ا ست . هیچ تابه حال دقت کرده اید چرا همکاران این بخش جدا از همه ی کارکنان سازمانها وادارات دیده می شوند ؟ بله نظر شما درست است کارکنان بانکها باید در هر مشاوره ای که ارایه می نمایند  اصل را بر روراستی وطرفداری از عدالت وحق و انصاف بګذارند. تنها راه پیشرفت ما د ر جلب اعتماد طرف مقابل است . زمانی می شود با فردی ارتباط مالی برقرار کرد که ابتدا منافع وی را لحاظ نمود ودیګر اینکه به فکر این باشیم که ارزش آفرین باشیم . یکی از عوامل دستیابی به مهم رعایت احترام وادب است . دیدار تا عوامل دیګر وقت شما مفید ...


تاریخ : جمعه 1 دی 1391 | 10:46 ب.ظ | نویسنده : امیر بدخشان | نظرات