تبلیغات
وبلاگ کارشناس بازاریابی بانک مسکن - خداحافظی با مشتریان !!!

در پایان کار با جملاتی نظیر موفق باشید. التماس دعا. خیرپیش و . . . با مشتریان خداحافظی کنید و با این کار اجازه دهید آنان با ذهنیتی مثبت بانک شما را ترک نمایند.
رعایت احترام و ادب نسبت به مشتریان مهم است زیرا مشتریان دلیل موجودیت بانک و کارکنان آن هستند. به عبارت دیگر مشتری سرمایه اصلی بانک است و مشتری محوری از اصولی‌ترین سیاست‌هایی است که در بانک مورد عمل قرار می‌گیرد.  سعی کنید هنګام خداحافظی مشتریان را با لبخند بدرقه کنید. همیشه این فکر را به  مشتریان تلقین کنید که آرزوی دیدار مجدد آنان را دارید. این نکته را حتما در قالب چند جمله تحسین برانګیز به مشتریان خود منتقل کنید . از جملات کوتاه وموثر : با آرزوی دیدار مجدد شما ، امیدوارم دوباره شمارا زیارت کنم ،دیدار دوباره شما باعث خوشحالی است ، اطمینان دارم مجدد شمارا ببینم ،باعث افتخار است دیدار مجدد شما و...



تاریخ : شنبه 25 شهریور 1391 | 09:46 ب.ظ | نویسنده : امیر بدخشان | نظرات