تبلیغات
وبلاگ کارشناس بازاریابی بانک مسکن - بازاریابی یا افزایش دوستی ها
                                                                                                                روانشناسان معتقدند که هرچه میزان روابط اجتماعی ودوستی ها افزایش یابد بر طول عمر فرد موثر است . لازمه ی یک بازاریابی ابتدا ایجاد یک رابطه ی دوستانه است . پس باید تلاش کرد که این مهارت را بیاموزیم که  با هر فردی با هر اخلاق ونظری بتوانیم ارتباط برقرار کنیم . لذا باید این توانایی را در خود ایجاد کرد که من می توانم با طرف مقابلم با صبر وحوصله و تیز بینی واحترام ارتباط برقرار  نمایم . خلاصه کلام که در هر  بازاریابی به جمع دوستان  شما یک نفر اضافه می شود . پس لازم است به جهت تداوم این دوستی ورفاقت صداقت را چاشنی این ارتباط نمود . پس شرط اساسی یک بازاریابی هدفمند ودارای نتیجه ایجاد اعتماد در طرف مقابل است . ما همه توقعی که از نتیجه یک بازاریابی داریم نتیجه مثبت ودارای منفعت است . پس نتیجه زمانی مثبت است که ما بنای این ساختمان رفاقت را با مصالح محبت ودوستی و یک رنګی وصادق بودن ګذاشته باشیم . ما در بازاریابی به دنبال یک  رفاقت موثر هستیم نه یک دید وبازدید عادی وبه فراموشی سپرده شده ،    هر آنچه در آیینه بینی خوب بینی                   چون در آیینه همیشه  خود بینی

تاریخ : پنجشنبه 11 خرداد 1391 | 10:22 ب.ظ | نویسنده : امیر بدخشان | نظرات