تبلیغات
وبلاگ کارشناس بازاریابی بانک مسکن - هدف در بازاریابی
                                                                                                     در بازاریابی هدف پرش 3گام است . اولین پرش شناخت از خود وسازمان خود است . پرش دوم شناخت حریف وطرف مذاكره كننده است . پرش سوم استفاده ی بجا از خدمات در مراحل مختلف مذاكره است . پس دقت كنید كه در بازی مذاكره وبازاریابی فول نكنید . قدم های زیادی خطا است . قدم های بدون برنامه اشتبا ه است . لذا حواستان جمع باشد رعایت این شیوه در بازاریابی وجذب مشتری  بسیار موثر وكارا می باشد .
سالها دل طلب جام جم از ما میكرد                     آنچه خود داشت زبیگانه تمنا می كرد
من بارها این تجربه را  داشتم كه در مذاكرات انجام شده با مشتریان مختلف داشته ها وامكانات سازمان خودم را با توجه به نیاز آنان تعریف وتشریح نمودم . مثلا كارت اعتباری برای هرجایی جواب نخواهد داد . ولی برای شركتی كه كمبود نقدینگی دارد  ودریافتی ها ودرآمد های آتی آنان با تاخیر است . جهت پرداخت حقوق پرسنل خود بسیار راهكار مناسبی می باشد .


تاریخ : شنبه 30 اردیبهشت 1391 | 08:41 ق.ظ | نویسنده : امیر بدخشان | نظرات